Hoe Marketing & Digital Strategy jou kan helpen succesvol te zijn in je werk!

Op de afdeling Marketing & Digital Strategy van ManpowerGroup werken gedreven professionals die gezamenlijk verantwoordelijk zijn voor de innovatieve vertaling van onze global visie naar de Nederlandse markt.

Marketing & Communicatie

De afdeling Marketing & Digital Strategy is verantwoordelijk voor alle in- en externe communicatie, brand management, sponsoring en evenementen. Dit voor zowel de corporate communicatie als de (marketing)communicatie richting onze opdrachtgevers en kandidaten. Wij ondersteunen ManpowerGroup en alle labels met een breed en gevarieerd pakket op het terrein van de interne en externe communicatie. Dit omvat o.a. branding, websites, social media, mediacontacten en persberichten. Maar ook alle interne communicatie zoals het ManpowerGroup Magazine, het intranet en verschillende interne bijeenkomsten. Daarnaast houden we ons ook bezig met market intelligence en klanttevredenheidsonderzoeken. Hiermee vertalen we klant-, markt- en bedrijfsinformatie naar marketing- en verkoopactiviteiten.

Digitale strategie

ManpowerGroup vindt het belangrijk voorop te lopen met onze digitale strategie. Wij willen anticiperen op de snel veranderende mogelijkheden binnen het digitale landschap van werving en sales. Daarom hebben we een gespecialiseerd online team dat verantwoordelijk is voor online instroomkanalen zoals de websites en online campagnes. Denk aan zoekmachinemarketing, data-analyse voor recruitment en conversie-optimalisatie. Vanuit onze eigen disciplines en vanuit de verschillende teams werken we samen om ManpowerGroup Nederland voorop te laten lopen in de wereld van werk.

Visie op project en programma management

ManpowerGroup ziet programma´s en projecten als cruciaal onderdeel voor het behalen van de organisatiedoelstellingen. Om deze programma´s en projecten goed aan te laten sluiten op onze bedrijfsdoelstellingen hebben we Project Portfolio Management ingericht.

Uitgangspunten:

  • Zorgvuldige prioritering van projecten en programma´s, met oog voor verschillende belangen en risico´s
  • Het starten van projecten die bijdragen aan de organisatiedoelstellingen met hoge toegevoegde waarde voor de organisatie
  • Sturing op realisatie van het projectresultaat, binnen gestelde kaders